Jesteś tutaj

Otwarto pierwszy sklep SPAR w Janowie Lubelskim

Najpiękniejsza pora roku wywołuje ożywienie nie tylko w przyrodzie. Wiosenne otwarcia SPAR Polska zainaugurowaliśmy na Lubelszczyźnie, gdzie w czwartek 11 kwietnia swoją działalność rozpoczął kolejny sklep.

SPAR o powierzchni 216 mkw. otwarty został w Janowie Lubelskim. Nowo otwarty sklep posiada bardzo dobrą lokalizację – położony jest w centrum miejscowości, przy głównej krajowej drodze, w pobliżu dworca autobusowego. Właściciele liczą, że oprócz mieszkańców Janowa na zakupy wstępować będą również przejezdni oraz okoliczni mieszkańcy, którzy licznie przyjeżdżają na odbywający się tu raz w tygodniu targ.

To pierwszy SPAR należący do spółki, będącej franczyzobiorcą sklepu. Jeden ze wspólników, pan Grzegorz, działa już w handlu ponad 20 lat i do tej pory prowadził we franczyzie inny sklep. Postanowił jednak zmienić szyld na SPAR. – Chcę być we franczyzie, bo daje ona więcej możliwości, jednak dotychczasowa sieć nie spełniła moich oczekiwań – mówi pan Grzegorz. – Postanowiłem coś zmienić i zdecydowałem się właśnie na SPAR, ponieważ uważam, że jest to najbardziej elastyczna firma na polskim rynku. Pozwala wykorzystać własne doświadczenie, jest otwarta na prawdziwą współpracę, słucha, a nie tylko narzuca. Mieszkańcy Janowa są przyzwyczajeni do lokalizacji mojego sklepu, jestem jednak przekonany, że teraz będą nas odwiedzać jeszcze liczniej i częściej. Będą mieli zapewniony najwyższy standard produktów i usług. Najbardziej dumni jesteśmy ze świetnie zaopatrzonego stoiska mięsnego oraz tzw. fresh food – świeżych owoców i warzyw w naszym sklepie na pewno nie zabraknie.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W sobotę, 23 marca odbyło się re-otwarcie jednego ze sklepów SPAR w Rzeszowie, gdzie mieści się centrala sieci. Zlokalizowany przy ulicy Budziwojskiej 327 sklep, który od 2 lat prowadzony jest przez pana Jerzego, został przeniesiony do nowego, specjalnie w tym celu wybudowanego obiektu, znajdującego się tuż przy dawnym budynku sklepu.

SPAR International osiągnął w 2016 r. sprzedaż w wysokości 33,1 mld euro, dzięki silnemu wzrostowi sprzedaży w Europie i ekspansji na nowych oraz rozwijających się rynkach.

X