Jesteś tutaj

Żabka rozszerza współpracę z DHL

Żabka rozwija usługę nadania i odbioru paczek w swojej sieci zapewniając klientom jeszcze więcej możliwości w wyborze płatności za przesyłki. Od początku marca br. klienci DHL Parcel mogą korzystać we wszystkich sklepach Żabka z usługi odbioru paczek za pobraniem. Taka forma opłaty za przesyłkę wybierana jest niemal przez co trzeciego kupującego przez Internet.

– Możliwość odbioru i nadania paczek w naszej sieci cieszy się coraz większą popularnością wśród klientów o czym świadczą liczby - tylko w ub. roku sklepy Żabka obsłużyły ponad 1,7 mln paczek, a ich liczba stale rośnie.  Możliwość dokonania opłaty za przesyłkę w sklepie  gotówką, kartą płatniczą czy Blikiem to dla naszych klientów  kolejne ułatwienie, by móc korzystać z usługi w najwygodniejszy dla siebie sposób codziennie  od 6.00 do 23.00 – mówi Przemysław Tomaszewski Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług.

Oprócz odbioru paczek w sklepach Żabka możliwe jest dokonanie zwrotów, wykorzystując etykiety dołączone przez e-sklep lub wygenerowane ich online. Do sklepów Żabka możliwe jest także przekierowanie przesyłki jeśli okaże się, że nie ma możliwości odbioru przesyłki w miejscu, które pierwotnie wskazaliśmy jako punkt doręczenia. 

­– Punkty takie jak Żabka  to zdecydowanie bardzo rozwojowy rynek. Rosnąca liczba użytkowników i ich pozytywne oceny potwierdzają, że to dobry kierunek dla dalszych inwestycji. Rok do roku ilości przesyłek obsługiwanych w naszych wszystkich punktach rosną ponad 6-krotnie – mówi Maciej Dudek, Kierownik ds. sieci punktów dostępu DHL Parcel.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Żabka udostępniła dla swoich franczyzobiorców specjalną aplikację mobilną, która ułatwia codzienne zarządzanie sklepem. Narzędzie pozwoli m.in. monitorować na bieżąco wyniki sprzedaży w placówkach, generować symulację przychodów czy rozliczenia finansowe.

18 milionów Polaków pije już kawę „na mieście”. Okazuje się, że na małą czarną mamy ochotę rano, aby obudzić siły witalne, ale pijemy ją również dla przyjemności. Jedną z najpopularniejszych sieci convenience, w której Polacy każdego dnia rano piją świeżo mieloną kawę jest Żabka. Teraz sieć przygotowała specjalną akcję dla klientów, w ramach której  do połowy listopada br. rozda dwieście tysięcy specjalnych kubków na darmową kawę w Żabka Café.

X