Jesteś tutaj

Goplana Break z silnym wsparciem reklamowym

Wystartowała wizerunkowa kampania komunikacyjna marki batoników impulsowych Goplana Break z portfolio spółki Colian. Działania zaplanowane do końca maja będą realizowane pod hasłem „Twoja chwila przyjemności” m.in. w Internecie, na nośnikach OOH oraz w prasie branżowej.

Goplana Break to linia batoników impulsowych z lekkim kremem w 3 smakach, wprowadzona na rynek z początkiem bieżącego roku. Wiosną marka będzie promowana pod hasłem „Twoja chwila przyjemności” w prasie handlowej i mediach społecznościowych (we współpracy z zasięgowymi influencerami oraz na YouTube). Ponadto, dla linii Goplana Break zaplanowano product placement w programie kulturalnym „Rezerwacja” na Onet.pl, sampling w sklepach modowych i kampanię billboardową w największych miastach Polski. Sprzedaż w punktach handlowych wesprą dedykowane ekspozycje POS.  Działania potrwają do końca maja br.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Goplana Break, nowa linia batoników impulsowych wiosną zyska silne wsparcie reklamowe. Marka delikatnych wafelków z lekkim kremem w 3 smakach będzie promowana pod hasłem „Twoja chwila przyjemności” w prasie handlowej i mediach społecznościowych.

Zakończył się pierwszy, brazylijski etap promocji marki Carlsberg Where’s The Party, wsparty kampanią telewizyjną. Ośmiu zwycięzców wyjechało w ramach I etapu na gorącą imprezę do słonecznego Rio de Janeiro w trakcie piłkarskiego święta w Brazylii. Od lipca do sierpnia, w trakcie trwania II etapu aktywacji konsumenckiej, klienci marki Carlsberg mogą wygrać 2 wyjazdy dla 4 osób na egzotyczną imprezę Full Moon Party w Tajlandii.

X