Jesteś tutaj

Skocz po Milka do Tesco

W ramach trwającej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” marka Milka przygotowała kolejny konkurs skierowany do konsumentów. Do wygrania są plecaki wypełnione słodyczami oraz rodzinny wyjazd na Finał Pucharu Świata w Planicy. Konkurs jest prowadzony na terenie całej Polski we wszystkich sklepach sieci Tesco.

W nowej kampanii „Milka. Sercem z naszymi” marka zachęca Polaków swoimi aktywnościami do wspólnego kibicowania, przeżywania radości z sukcesów i okazywania ducha sportowej rywalizacji podczas skoków naszych reprezentantów. W ramach rozpoczętego

30 stycznia 2019 r. i trwającego do 26 lutego 2019 r. konkursu konsumenckiego w sieci Tesco, Milka daje możliwość wygrania rodzinnego wyjazdu na Finał Pucharu Świata do Planicy. Ponadto, codziennie w puli nagród znajdują się fioletowe plecaki wypełnione słodyczami.

Aby zostać uczestnikiem konkursu wystarczy kupić dowolny produkt Milka, zarejestrować udział w konkursie na stronie www.kibicujzmilka.pl oraz przesłać zdjęcie swojej rodziny lub znajomych jak kibicujecie naszym skoczkom.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Milka, która od lat inspiruje Polaków do okazywania czułych gestów, rusza z kolejną słodką kampanią. We wrześniu, pod hasłem „Kieruj się delikatnością” będzie zachęcać do empatii i serdeczności na drodze oraz w komunikacji miejskiej. Działania będą prowadzone z wykorzystaniem nośników OOH, m.in. bilbordów i Citylightów, ale też nośników na wiatach autobusowych i tramwajowych oraz na ekranach w komunikacji miejskiej.

Milka dołączając w tym sezonie do grona sponsorów Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, wspiera także przyszłych mistrzów skoczni. W tym celu, w ramach Projektu Wspierania Młodych Skoczków, przygotowanego we współpracy z PZN, marka przekazała kaski narciarskie polskim klubom sportowym. Ceremonia przekazania sprzętu miała miejsce w ten weekend w Szczyrku.

X