Advertisement

Biedronka

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciw spółce Jeronimo Martins Polska (JMP). Zarzuty dotyczą uwidaczniania niższych cen przy produkcie, a następnie naliczania wyższej ceny w kasie w sklepach sieci Biedronka.

Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, wybrał partnera, który wesprze firmę w procesie wdrożenia i zajmie się obsługą Pracowniczych Planów Kapitałowych. Jeronimo Martins podpisało w tym zakresie umowę z PKO TFI.

Dnia 15 października w Kielcach swoje podwoje otworzyła najnowocześniejsza Biedronka w Świętokrzyskiem. Wśród innowacji klienci znajdą aż trzy kasy samoobsługowe.

Biedronka po raz pierwszy zaprezentuje się na Targach Franczyzy w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Na rozpoczynających się w czwartek 17 października br. targach sieć przedstawi swoją ofertę dla partnerów biznesowych. Obecnie w całym kraju funkcjonuje ok. 70 placówek franczyzowych sieci.

Mieszkańcy Leśnej Polany w nowej odsłonie akcji „Gang Słodziaków” przekazują cenną wiedzę na temat ekologii. Aby rozbudzić w dzieciach troskę o środowisko Biedronka przygotowała specjalną broszurę o segregacji odpadów, którą będzie można otrzymać za darmo dzięki zakupom w najbliższą sobotę, 12 października. Ponadto już wkrótce Biedronka wspólnie z Fundacją Arka zasadzi w Polsce tysiące drzew.

Sklep sieci Biedronka w Częstochowie przy ul. Warszawskiej 43 otwarto po modernizacji. Sklep przyciąga klientów nowoczesnym wyglądem – elewacją w eleganckim kolorze oraz dużymi przeszkleniami.

Październik w tym roku to gorący okres w Biedronce. Co tydzień nowe placówki będą otwierać się w całej Polsce. Na klientów z okazji otwarć czekać będą produkty w niskich cenach, degustacje i inne dodatkowe atrakcje.

Czy właściciel sieci Biedronka stosuje nieuczciwe praktyki wobec dostawców produktów spożywczych? UOKiK wszczął postępowanie w tej sprawie. Przedsiębiorcy grozi kara w wysokości 3% rocznych obrotów.

Sukcesem zakończyła się akcja „Daj swoim ubraniom drugie życie”. Klienci odwiedzający sklepy sieci Biedronka przekazali na rzecz potrzebujących 40 ton odzieży.

Już w najbliższy weekend, w dniach 20-21 września rozpoczyna się kolejny finał kampanii społecznej „Kromka chleba dla sąsiada”. Dzięki współpracy sieci Biedronka z Caritas Polska, najbardziej potrzebujący i samotni seniorzy otrzymają paczki z żywnością.

Strony

X