Jesteś tutaj

Paweł Dziubiński, Dyrektor Handlowy Aksam Sp. z o.o. Sp. k.

Poradnik Handlowca: Na rozwój których grup produktowych firma Aksam będzie kłaść szczególny nacisk w 2014 r.? Które z nich mają w waszej ocenie największy potencjał?

Paweł Dziubiński: Początek roku był dla naszych produktów bardzo dobry. Odnotowujemy duże wzrosty na paluszkach, precelkach, chipsach, orzeszkach, popcornie, a także na niedawno wprowadzonych krakersach. Nie wyróżniamy jednego produktu. Marka Beskidzkie staje się synonimem słonych przekąsek i to właśnie w nią inwestujemy.

W ubiegłym roku w telewizji została wyemitowana reklama Paluszków Beskidzkich z udziałem skoczka narciarskiego – Piotra Żyły. Dlaczego zdecydowaliście się na współpracę z tym sportowcem?

Podczas zeszłorocznej kampanii zdecydowaliśmy się na współpracę z Piotrem Żyłą, ponieważ ma on wiele cech wpasowujących się w strategię naszych produktów: jest prawdziwy, naturalny i oczywiście pochodzi z Beskidów.

Jakiego typu formy wsparcia swoich produktów firma Aksam stosuje na terenie placówek handlowych? Czy wasi przedstawiciele handlowi pomagają detalistom w aranżacji stoisk?

Nasi przedstawiciele handlowi dużą wagę przywiązują do odpowiedniej ekspozycji produktów na półce oraz do organizowania dodatkowych promocji połączonych z degustacjami.

Jak oceniacie współpracę z niezależnymi detalistami? Jakie znaczenie dla waszej firmy ma ten sektor handlu?

Niezależni detaliści są dla nas bardzo ważni. To dzięki nim dzisiaj możemy być w miejscu, w którym jesteśmy i o tym nigdy nie zapomnimy.

Które kanały aktywności reklamowej – na podstawie waszych doświadczeń – mają największy wpływ na wzrost popytu na wasze produkty?

Postawiliśmy na konsekwentne budowanie wizerunku marki poprzez ciągłą komunikację w Internecie oraz przemyślane kampanie telewizyjne.

Poszerzacie swoje portfolio, wprowadzając na rynek m.in. niecodzienne połączenia smaków, np. tradycyjny paluszek z nutą cynamonu, kokosa lub orzecha. Czym chcecie zaskoczyć klientów w najbliższym czasie?

W tym roku wprowadzimy do sprzedaży kilka nowych produktów doskonale pasujących do marki Beskidzkie.

Dziękujemy za rozmowę.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Jestem uzależniony od sportu. Uprawiając zawodowo sport przez kilkanaście lat, nawet po zakończeniu kariery, nie można tak po prostu przestać być aktywnym. Codziennie biegam po kilka kilometrów, co jakiś czas biorę udział w maratonach.

Receptą na sukces w każdej dziedzinie jest konsekwencja w działaniu i wytrwała praca.

Więcej w kategorii

X