Jesteś tutaj

Paweł Dziubiński, Dyrektor Handlowy Aksam Sp. z o.o. Sp. k.

Poradnik Handlowca: Na rozwój których grup produktowych firma Aksam będzie kłaść szczególny nacisk w 2014 r.? Które z nich mają w waszej ocenie największy potencjał?

Paweł Dziubiński: Początek roku był dla naszych produktów bardzo dobry. Odnotowujemy duże wzrosty na paluszkach, precelkach, chipsach, orzeszkach, popcornie, a także na niedawno wprowadzonych krakersach. Nie wyróżniamy jednego produktu. Marka Beskidzkie staje się synonimem słonych przekąsek i to właśnie w nią inwestujemy.

W ubiegłym roku w telewizji została wyemitowana reklama Paluszków Beskidzkich z udziałem skoczka narciarskiego – Piotra Żyły. Dlaczego zdecydowaliście się na współpracę z tym sportowcem?

Podczas zeszłorocznej kampanii zdecydowaliśmy się na współpracę z Piotrem Żyłą, ponieważ ma on wiele cech wpasowujących się w strategię naszych produktów: jest prawdziwy, naturalny i oczywiście pochodzi z Beskidów.

Jakiego typu formy wsparcia swoich produktów firma Aksam stosuje na terenie placówek handlowych? Czy wasi przedstawiciele handlowi pomagają detalistom w aranżacji stoisk?

Nasi przedstawiciele handlowi dużą wagę przywiązują do odpowiedniej ekspozycji produktów na półce oraz do organizowania dodatkowych promocji połączonych z degustacjami.

Jak oceniacie współpracę z niezależnymi detalistami? Jakie znaczenie dla waszej firmy ma ten sektor handlu?

Niezależni detaliści są dla nas bardzo ważni. To dzięki nim dzisiaj możemy być w miejscu, w którym jesteśmy i o tym nigdy nie zapomnimy.

Które kanały aktywności reklamowej – na podstawie waszych doświadczeń – mają największy wpływ na wzrost popytu na wasze produkty?

Postawiliśmy na konsekwentne budowanie wizerunku marki poprzez ciągłą komunikację w Internecie oraz przemyślane kampanie telewizyjne.

Poszerzacie swoje portfolio, wprowadzając na rynek m.in. niecodzienne połączenia smaków, np. tradycyjny paluszek z nutą cynamonu, kokosa lub orzecha. Czym chcecie zaskoczyć klientów w najbliższym czasie?

W tym roku wprowadzimy do sprzedaży kilka nowych produktów doskonale pasujących do marki Beskidzkie.

Dziękujemy za rozmowę.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Moją „bronią” na dyskonty jest zwiększenie oferty produktów, które tam są niedostępne, a które mają ustaloną markę wśród lokalnych klientów.

Zarówno uczestnicy sporów z udziałem wyłącznie podmiotów prywatnych, jak i agend Skarbu Państwa obawiają się kompromisu i ustępstw. Wolą przegrać i „z honorem lec”. 

Więcej w kategorii

X

Przeczytaj również